Sertai saya / Join me :

Friday, September 4, 2009

Dalam Proses.

Assalamualaikum,salam perpaduan,salam satu Malaysia...
Hari nie saya tak tulis post nie pepanjang sebab badan saya dah penat sngt nie....
Saya cuma nak memperkenalkan blog rasmi Majlis Perwakilan Pelajar Pra Universiti SMK Aminuddin Baki Johor Bahru.
Blog Rasmi nie dalam proses pembikinan dan dijangka siap pada 7/9/2009.
oleh itu,tunggu dan nantikan kemunculan blog rasmi ala laman web.
Idea pembikinan Blog ini dicetuskan oleh Muhammad Fakhrudiin Bin Rosdi,mantan Presiden Persatuan Tingkatan Enam Bawah 2009.
Blog ini juga diterajui oleh beberapa orang ahli jawatankuasa induk MPPPUSAB unit ict MPPPUSAB.
Saya rasa setakat ini dulu saya perkenalkan prjek MPPPUSAB tersebut dan Insyaallah akan saya sambung di post yang lain pula....
Sekian dari saya untuk tika ini...


-wassalam-

0 comments: