Sertai saya / Join me :

Saturday, December 12, 2015

Hijrah Alam Maya dan Realiti

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam Great!!! Sempoi ... heeee ... Orite guys ... setelah sekian lama aku tak update dekat sini, so aku update untuk terakhir kali di sini sebab nak pindah blog ... Kenapa pindah? Yang penting bukan sebab aku market tapi sebab aku lupe password email blog ni yang mule2 dulu tu ... huhuhu .. sedih tapi acano? Tu la, lme sangat tak bukak ... kuang kuang ... hihihih ... So, next step ... pindah ... Aku akan berhijrah bukan saja blog tapi dengan diri-diri aku sekali ... sampai bile nak mcm ni ek .... huhuhuhuh ... Lagi pun ada org kata, klau nk berjaye kene berhijrah ... Hijrah apa ek? Tepuk dada tanya selera ... hiuhiu ...  So, Go0d bye this blog ... See u guys at http://pastelsimple.weebly.com/ ... See u guys there ... Dalam kenangan :: Nukilan Nurani Muhammad Fakhruddin Bin Rosdi blog (2009 - 2015) ... See u soon ... Assalamualaikum ... :')

0 comments: